چله نشین

شخصی

چله نشین

شخصی

دوست

دوست را تا نیازمودی به او اعتماد مکن .

 

انسان وقتی می تواند دوست واقعی داشته باشد که خودش یک دوست واقعی باشد.

 

برای دوست خود یک دفعه محبت خود را ظاهر مکن زیرا هر وقت اندک تغییری مشاهده کند تو را دشمن می شمرد .

 

یک مثل لاتینی میگوید : استهزاء دوستی را می کشد .

 

اگر دوست داری که دوستت بدارند ، دوست بدار .

 

کسی را که به تو نیازمند نیست اما دوستت دارد از دست مده .

سلام

ممنونم از اینکه به من سر میزنید . امیدوارم بتونم مطالبی مفید بنویسم و وقتی که می خواین صفحه رو ببندید همراه با فحش و لیچار نباشه .

 

تو به من خندیدی

 

ونمی دانستی من به چه دلهره از باغچه همسایه

 

سیب را دزدیدم

 

باغبان از پی من دوید

 

سیب دندان زده در دست تو دید

 

غضب الوده به من کرد نگاه

 

سیب دندان زده ازدست تو افتاد به خاک

 

وتو رفتی وهنوز

 

سالهاست خش خش گام تو تکرار کنان

 

میدهد ازارم

 

ومن اندیشه کنان

 

غرق این پندارم

 

که چرا خانه کوچک ما سیب نداشت .

 

امیدوارم همیشه شاد باشید.

این وبلاگ به زودی به روز می شود